BINTANG BROADWAY BERGAYA 'VASSSSS' DI TONY AWARDS 2015

12:01 Krew Teh Tarik 0 Comments

Tony Awards 2015 baru sahaja melabuhkan tirainya. Di pentas inilah, para bintang Broadway diraikan dan dinobatkan dengan pelbagai anugerah. Seperti biasa, malam acara anugerah penuh gemilang ini juga menjadi ruang buat para selebriti 'A-list' Hollywood menggayakan busana indah.

Elisabeth Moss

Bintang 'Mad Men' ini yang kini membintang Broadway berjudul 'The Heidi Chronicles' nampak secocok dengan busana putih dari Oscar de la Renta yang diserikan dengan bunga timbul.

Ashley Greene

Bintang 'Twilight' ini pula memilih untuk tampil dengan 'cocktail dress' hijau buah zaitun, lengkap dengan belahan tinggi rekaan pereka Jason Wu.

Kristin Chenoweth

Kristin selalu pengacara pada malam ini tampil berkilau dengan dress metalik rekaan Zac Posen.

Ashley Tisdale

Pelakon jelita dari 'Clipped' ini pula melangkah anggun di karpet merah dengan 'cutout jumpsuit' dari Solace. Untuk tidak nampak terlalu ringkas, dia turut menggayakan kalung emas dari Jennifer Fisher.

Beth Behrs

'Chick' dan elegan! Bintang '2 Broke Girls' ini muncul dengan karpet merah dengan dress mini dari Gauri and Nainika beruna biru laut.

Jennifer Grey

Jennifer yang turut menjadi salah seorang penyampai anugerah pada malam itu tampil dengan gaun les rekaan Zac Zac Posen. Dress putih itu tampak unik dengan perincian ala bulu pelepah.

Helen Mirren

Walaupun sudah berusia, aktres 'Audience' ini sentiasa tampil tidak mengecewakan. Pada acara itu, Helen yang dinobatkan dengan anugerah 'Best Performance by an Actress in a Leading Role in a Play' itu mengenakan dress rekaan Badgley Mischka.

Kendall Jenner

Supermodel Estee Lauder ini hadir dengan mengenakan dress mini dari koleksi Calvin Klein Collection. Nampak sangat manis!

Bernadette Peters

Anggun dalam busana rona hijau ini, Bernadette tampil dengan rekaan daripada Zac Posen.

Vanessa Hudgens

Bintang utama 'Gigi' ini menghangatkan suasana di karpet merah dengan dress bercorak ala musim panas rekaan Naeem Khan. Vanessa turut menambah gayanya dengan clutch dari Rodouae.

0 comments: