BAPA JUAL CUPCAKE, CARI DANA BIAYA RAWATAN ANAK SAKIT

20:37 Krew Teh Tarik 1 Comments

Sejujurnya, kami benar-benar tersentuh dengan berita yang kami lihat di Facebook ini. Memang menyentuh hati. Seorang ayah, berniaga kek cawan bagi mencari dana untuk membantu rawatan anaknya. Terima kasih kepada Saudara Muhammad Ezani yang sempat menitip kata dan membuka mata banyak pihak.




Ini antara kata-katanya;

"Kejadian di depan mybank pj state masa nk g bank tadi , aku nampak brader ni aku pun masuk dlm bank, sambil tu aku dgor brader ni ckp.. cik sy jual kek muffin ,bayar lah berapa pun untuk rawatan ank sy! adoi sebak pulok aku dgor, mula aku x percaya lah sbb takut byk kes menipu ni, tapi bila tgok gambo dia dlm surat kabor tu, tgok muke brader ni kagum betoi besor pgorbanan sbgai bapak! aku tanya ape sakit anak mike! ank dia lumpuh berulang alik pegi hospital masuk icu berbelas kali! betoi lah rezeki yg kite dpt x semestinye rezeki tu milik kita... myb milik org lain! aku share ni bukan lah nk kabo aku membantu dan bersedekah kasi tau 1 dunia.. mun kalo kome nk bersedekah ke semampunya tu ade num acc brader tu kasi.."



Berikut merupakan nombor akaun Maybank/BSN dan nombor telefon untuk dihubungi. Sama-samalah kita membantu meringankan beban saudara ini.

Telefon: 0111-9526330

Muhammad Zakri Saimon
Acc Maybank : 164089847637

Zahrah Binti Mohd Jamian
Acc BSN : 1418529000092168

1 comment:

  1. untong dapat ayah dan ibu nak jaga dia.

    ReplyDelete